Navigace



Online rezervace

Všechny naše sály včetně tělocvičny a divadelního sálu si můžete, případně i s dataprojektorem, objednat v našem Rezervačním systému online.

Co k tomu potřebuji?

Pro použití našeho online rezervačního systému potřebujte následující:
  • připojení k veřejnému internetu (třeba i přes mobil, z internetové kavárny apod.)
  • internetový prohlížeč (odzkoušen např. Microsoft Internet Explorer) se zapnutými cookies a javascriptem
  • funkční emailovou adresu

Jak systém funguje?

Se systémem můžete pracovat jako nepřihlášený anonymní uživatel, v tom případě uvidíte kalendáře rezervací jednotlivých sálů k pronajmutí včetně již rezervovaných časů. Po přihlášení vidíte stejné kalendáře, ovšem vaše vlastní rezervace jsou doplněny o údaje, které jste při rezervaci vyplnili.

Pokud jako přihlášený uživatel klepnete na den v kalendáři, přidá se rezervace na tento den do dočasného "nákupního koše". Můžete provést další rezervace, i pro další sály. Celou objednávku poté potvrdíte a odešlete. Mailem vám přijde potvrzení, že náš systém objednávku přijal, a vy už jen můžete čekat na potvrzení rezervace. Potvrzení vám rovněž bude doručeno mailem.

Nahlédnutím do kalendáře zvoleného sálu se můžete kdykoliv přesvědčit o stavu vyřízení objednávek. Modře jsou označeny vaše zatím neodeslané objednávky (pokud zavřete prohlížeč, objednávky se zruší), žlutě objednávky, které ještě nejsou potvrzeny, a červeně potvrzené rezervace. Pokud je v jeden den více objednávek, je barva sytější.

Jak se mohu zaregistrovat?

Snadno. Otevřete stránku rezervačního systému (odkaz najdete níže), do prvního bílého políčka vpravo nahoře (pokud na něm ponecháte myš, zobrazí se nápovědná bublina zadejte emailovou adresu) vepište svou emailovou adresu (touto adresou se budete nadále přihlašovat a na tuto adresu vám budou doručována všechna hlášení systému) a myší klepněte na tlačítko registrovat.

Systém následně odešle na zadanou emailovou adresu návod, jak postupovat dál, včetně odkazu. Na tento odkaz klepněte (nebo ho vložte do adresy prohlížeče jinak) a na zobrazeném formuláři vyplňte všechny údaje (zvolte si heslo, které bude chránit vaše přihlášení před neoprávněnými osobami, uveďte celé jméno organizace, IČ, DIČ a další identifikační údaje potřebné pro fakturaci. Vyplněný formulář odešlete tlačítkem Uložit data. Tím je registrace dokončena.

Jak se přihlásit?

Pokud si chcete jen prohlížet rezervace, přihlašovat se nemusíte. Jestliže ale chcete objednat termín, stornovat vaší dřívější zatím nepotvrzenou objednávku nebo v zobrazených objednaných termínech rozlišit vaše vlastní objednávky od ostatních, přihlašte se (pokud jste se ještě nezaregistrovali, proveďte registraci popsanou v předchozím odstavci):
  • do prvního bílého políčka (s nápovědnou bublinou zadejte emailovou adresu) zadejte emailovou adresu
  • do druhého bílého políčka (s nápovědnou bublinou zadejte heslo) zadejte heslo, které jste si zvolili při registraci
  • zaškrtávací políčko trvale můžete zaškrtnout, pokud se chcete ze stejného počítače příště přihlásit automaticky bez nutnosti zadat heslo
  • stiskněte tlačítko přihlásit (nebo stiskněte klávesu Enter)

Jak vytvořit novou objednávku?

  • přihlašte se pod svou emailovou adresou a zvoleným heslem, pokud jste se ještě nepřihlásili
  • z rozbalovacího menu vyberte požadovaný sál a klepněte na tlačítko vedle seznamu, pokud jste sál už nevybrali dříve
  • pokud chcete změnit vybraný sál, klepněte na označení sálu v záhlaví stránky a vyberte jiný sál
  • dataprojektor se objednává stejně jako sály (má vlastní rezervační kalendář)
  • v kalendáři si vyberte měsíc, pro který chcete objednávku provést
  • klepněte na den vaší objednávky, zvolený termín se zobrazí v seznamu vedle kalendáře
  • můžete klepnout na další dny, kalendář přetočit na jiný měsíc, vybrat jiný sál nebo dataprojektor, dokud nesestavíte celou objednávku
  • kdykoliv můžete chybně zadaný termín odstranit klepnutím na křížek u termínu
  • klepnutím na potvrzení nad seznamem objednávaných termínů zobrazíte závěrečný formulář objednávek k potvrzení
  • ve formuláři můžete upravit časy zahájení a ukončení a vložit slovní vzkaz pro správce (např. váš požadavek o zapůjčení hlasovací urny apod.)
  • teprve až klepnutím na tlačítko Odeslat objednávku se objednávka odešle do systému (a změní barvu z modré na žlutou), pokud přerušíte proces objednávání, objednávka se nevytvoří
  • žlutý termín můžete ještě nyní stornovat, ale jakmile bude rezervace potvrzena (červená barva), už musíte storno provést individuálně telefonicky a uhradit storno poplatek podle stanovených pravidel

Jak zrušit vlastní objednávku?

Modrou objednávku, tedy zatím neodeslanou a tedy z vaši strany nedokončenou, můžete odstranit během zadávání termínů kdykoliv klepnutím na křížek před termínem v seznamu připravených termínu objednávky. Pokud si zobrazíte kalendář v rozšířeném režimu, zobrazí se modré rezervace přímo v kalendáři a i zde klepnutí na křížek odstraní termín z připravované objednávky.

Na storno žluté si musíte kalendář zobrazit v rozšířeném režimu (klepněte na rozšířený nad kalendářem). U vašich objednávek se zobrazí podobný křížek, po jehož klepnutí bude vaše dřívejší objednávka stornována. Stornuje se však jen tento jeden termín, ostatní termíny v rámci téže objednávky zůstávají v platnosti.

Stornování červeného termínu (potvrzené rezervace) je možné pouze v součinnosti s našimi operátory telefonicky po dohodě o způsobu úhrady storno poplatku.

Kde najdu rezervační systém?

Rezervační systém je k dispozici na adrese https://admin.smosk.cz/booking/, ovšem nejpohodlnější přístup k němu získáte přímo ze stránek jednotlivých sálů.

Jaké je zabezpečení přenosu dat?

Vzhledem k tomu, že předpokládáme, že se k rezervačnímu systému budete připojovat i z nezabezpečených míst v internetu, probíhá komunikace mezi vaším prohlížečem a rezervačním systémem šifrovaně. Protože posíláte své heslo, musíte také důvěřovat druhé straně, že je tím, za koho se vydává. K tomu slouží certifikát vydaný serveru admin.smosk.cz certifikačním úřadem společnosti ESO Systém, v.o.s., která zajišťuje technický provoz systému.

Co jsou cookies?

Při pokusu o zobrazení úvodní stránky rezervačního systému se zobrazí chybové hlašení, že nemáte zapnuté cookies. Abyste mohli použít rezervační systém, musíte použít prohlížeč, který podporuje tzv. cookies. To jsou malé dočasné paměťové prostory, do kterých si server uloží např. identifikaci vašeho připojení, takže se nemusíte neustále přihlašovat a vaše spojení je až do uzavření prohlížeče autentikované s vaším emailem a heslem.

Stejnou metodu použije i server v případě, že se při přihlášení rozhodnete k trvalému přihlášení (zaškrtli jste ve formuláři zaškrtávací tlačítko trvale). Bez povolených cookies (nebo když je odstraníte, nebo se k počítači přihlásíte jako jiný mítní uživatel) nemá server možnost uložit si identifikační údaje a při příštím přihlášení vás server bude opět žádat o zadání hesla.

Prohlížeče mohou cookies blokovat, zejména pokud nedůvěřují zdroji. Vypněte si proto tuto ochranu přinejmenším pro server admin.smosk.cz (např. Microsoft Internet Explorer při zablokování cookies zobrazí v dolní stavové liště okna prohlížeče ikonku dopravní značky zákazu vjezdu, klepněte na ní a povolte tento server a znovu vstupte na úvodní stránku).

Dotazy

Případné dotazy a náměty na vylepšení zasílejte správci systému.

Upozornění

PŘERUŠENÍ DODÁVKY ELEKRICKÉHO PROUDU z důvodu plánované údržby trafostanice proběhlo v sobotu 8. 12. od 7.00 do 9.30.

SEKRETARIÁT JE ZPĚT. Sekretariát byl vymalován a má novou podlahu! Úřední hodiny se v pondělí-čtvrtek vrací na 8.00 - 17.00, v pátek zůstávají 8.00 - 14.30.

KOUŘENÍ NENÍ DOVOLENO v celé budově K-centra včetně manipulačního dvora. KUŘÁCKÝ KOUTEK je zřízen ve dvoraně u hlavní vrátnice.

Od 1. 12. 2016 podléháme EET.

Děkujeme za pochopení


Aktuality

Zveme vás na výstavu Petra Schlossera s názvem Pohledy přátelům, kterou můžete zhlédnout od 15. 11. 2018 prostorách K-café.

Nově nás můžete sledovat na Facebooku!


Pronájmy sálů


Odkazy